Our customer service has always ranked above our competition as we always aim to make sure our clients expectations are surpassed

Inwestujesz w nieruchomość w Polsce?

Jesteś zmęczony Polską obsługą?

 

          Nie odbierają telefonu?

Dzwoniąc, skupiasz całą swoją energię właśnie na tej czynności. Nawet jeśli możesz odłożyć telefon i poczekać na połączenie z konsultantem – Twoja uwaga jest skoncentrowana na tym, aby koszmarna melodyjka przestała grać, a po drugiej stronie pojawił się w końcu żywy człowiek.

·         My to rozumiemy. Ustawiamy Klienta na szczycie swoich priorytetów. Zawsze odbieramy telefony i odpowiadamy na maile. Do nas możesz zadzwonić o każdej porze, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

 

          Marnują Twój cenny czas?

Jeśli opowiedziałeś cały swój problem osobie, która odebrała Twój telefon, to ostatnią rzeczą, na którą masz ochotę, jest konieczność powtórzenia tego wszystkiego jeszcze raz.

·         My wiemy, że nienawidzisz słów: „Nie wiem, proszę porozmawiać z panią Zosią, przekażę telefon”. Znamy Twój problem i znamy Panią Zosię, dowiemy się wszystkiego i oddzwonimy z gotowym rozwiązaniem.

 

          Nie chcesz kontaktu z FIRMAMI

tylko z przyjaźnie nastawionym człowiekiem z krwi i kości? 

·         My dbamy o najwyższą jakość obsługi klienta świadczoną z poczuciem ciepła i życzliwości. Wyręczymy Cię w kontakcie z dostawcami materiałów. Sprawdzimy ceny, złożymy zamówienia, ustawimy harmonogram dostaw... co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?


Bill Gates podpowiedział nam, “Your most unhappy customers are your greatest source of learning” i tego się trzymamy!

Zajmiemy się Twoją inwestycją od A do Z

Mamy doświadczenie we współpracy z Inwestorami z całego świata.
Kierujemy się prostą zasadą, która naprawdę działa: niech dla Klienta wszystko będzie łatwe.

Gdy pojawia się problem, chcesz jednego: „znajdźcie rozwiązanie i pozwólcie mi wrócić do swoich spraw.”
Z nami przygotowanie Twojej nowej inwestycji będzie dużo łatwiejsze.

Napisz, lub zadzwoń: